Google AdWords

Google AdWords (Pay per Click)
Η στρατηγική την οποία προτείνει η εταιρία μας για την προώθηση του διαδικτυακού σας τόπου είναι τα Google Adwords. Δεδομένου ότι το 85% των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο εμπιστεύεται την Google σαν μηχανή αναζήτησης για την άντληση των πληροφοριών τους και της περιήγησης στο διαδίκτυο, σας προτείνουμε την παραπάνω μέθοδο.

Έτσι λοιπόν επιλέγουμε λέξεις-κλειδιά, που είναι λέξεις ή φράσεις σχετικές με την επιχείρησή σας. Όταν κάποιοι ψάχνουν στο Google χρησιμοποιώντας μία από τις λέξεις-κλειδιά που θα επιλέξουμε με την συμβολή σας, η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επομένως διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Στοχεύετε δηλαδή απ΄ευθείας στο 100% του target group που σας ενδιαφέρει.



Το Google AdWords σας προσφέρει:

Περισσότερος έλεγχος - Στοχευόμενη προσέγγιση
Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε ανθρώπους που αναζητούν στο Google, ακόμη και αν έχετε ήδη εμφανιστεί σε κάποια σελίδα αποτελεσμάτων του Google. Η διαφημιστική σας εταιρία μπορεί να επεξεργαστεί τις διαφημίσεις σας και να προσαρμόσει τον προϋπολογισμό σας μέχρι να πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια ποικιλία μορφών διαφήμισης και ακόμη να στοχοθετήσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες γλώσσες και γεωγραφικές περιοχές. Με την επιλογή κόστους ανά κλικ, χρεώνεστε μόνο όταν κάποιοι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, όχι όταν η διαφήμισή σας εμφανίζεται (no pay per view but pay per click).

Ορίστε τον προϋπολογισμό σας
Tο ποσό που πληρώνετε για το AdWords εξαρτάται από την διαπραγμάτευση με την Google η οποία ορίζει το κατώτατο όριο ανά λέξη/κλειδί. Μπορείτε, για παράδειγμα, να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό και μια μέγιστη δαπάνη για κάθε κλικ στη διαφήμισή σας.

H Istopolis σας προσφέρει:
Τον σχεδιασμό της στρατηγικής και την πλήρη υποστήριξη και παρακολούθηση της διαδικασίας.
Παρέχουμε υπολογισμούς επισκεψιμότητας και κόστους για τις λέξεις-κλειδιά ώστε να λαμβάνουμε από κοινού τις κατάλληλες αποφάσεις για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.